Lezbiyen, gey, biseksüel ve translara yönelik ayrımcı açıklamalar yapan ve uygulamalarda bulunan kişi, kurum, medya organı gibi kategorilerde belirlenen adaylar arasında yer alan Elönü şayet ödülü kazanırsa ;
 
"İlk önce şunu söylemek istiyorum,  benim eşçincelliğe karşı tavrım ve duruşum yok. 
 
Yazımda herhalde yanlış ifade etmişim yada arkadaşlar anlatmak istediğim şeyi yanlış anlamışlar. 
 
Fakat bu ödüle aday gösterilmemi hoşgörü ile karşılıyorum. Eğer ödülü bana verecek olurlarsa almaya giderim. Gittiğimde de eşcinsellikle ilgli düşüncelerimi de arkadaşlarla paylaşırım. Yanlış anlamayı gidermeye çalışırım."
 

Peki bu kadın ne yazmıştı da ödül adaylığına layık görülmüştü;Kişilerin yaşadığı şiddete, tacize bilet kesme cüretimin olmayışı  bana göre eşcinselliğin bir  hastalık olduğu düşüncesini kuvvetlendirir. Değilse bile cılkı çıkmış bir aşağılamayı bu insanların üzerine boca etmemeyi Allah’tan öğrendim. Ne yapacağız yani bu adam eşcinsel cumaya gelemez bununla aynı safta durulmaz okuduğu duaya amin denilmez mi diyelim. Tamamı>>

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.