Posta - Behzat Uygur'un Antalya Film Festivali’nde Onur Ödülü alan Suzan Avcı ile yaptığı röpörtajdan;
Arzu Film -İki Gemi Yanyana - 1963 Suzan Avcı / Sevda Nur
Türk Sineması’nın ilk lezbiyen sahnesini de siz çektiniz...
Güzeldi, cesurdu ama halkımızın kaldıracağı bir şey değilmiş. Halk kaldıramayınca film kaldırıldı.
Hiç oynamadı mı?
İki kere oynadı. Genelev çalıştırıyordum o filmde. Dışarıdan geliyorum, “Özledin mi beni?” deyip sarılıyorum Sevda’ya (Nur). Sahne bu kadardı. Atıf (Yılmaz) Abi, “Öpüşün” dedi. Zaten sarılmıştık ama dudaktan öpüşün deyince bende sigortalar attı. Nasıl yapacağım? Yanağının dudağa yakın kısmından öptüm. O da yedi bunu, halk da. Ama sahne ters tepki yaptı ve kaldırıldı.

Şimdi olsa o sahnenin hakkını verir misiniz?
Veririm tabii.... Tamamı

Filmin tamamı Arzu Film tarafından  youtube'a yüklenmiş.

İki Gemi Yanyana - 1963


*"yok ben hepsini izleyemem, ama merak ettim" diyenler için; sahne 20:20 'de.

[youtube src="ixnUgcJzhEM"/]

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.