Divan oteline dolapdereden çıkan yolun dolapdere tarafındaki kavşakta elinde ilaç, yiyecek, içecek poşetleri ile insani yardım götüren LGBT AKTİVİS HASAN YAVUZ dün gece (11 haziran 2013) 23:30 dolaylarında durduruldu. “bunları gezi parkındaki teröristlere yardım için mi götürüyorsun” diye soran polislere “evet, insanlık yapıyorum, yardım ediyorum, kötü mü?” diyen Hasan'ı cadde ortasında önce itip yere düşürdükten sonra, yerde yatıyorken darp ettikten sonra göz altına aldı. 


Kasımpaşa polis merkezinde 4 saat göz altında tutulan Hasan göz altı öncesi ve sonrası adli muayene için hastaneye ve doktora götürülmedi. Savcılıga da çıkarılmayan Hasan avukatlarının karakola gitmesi sonrasında serbest bırakıldı. Hasan avukatları aracılıgı ile adli makamlara resmi başvuruda bulunarak magdur sıfatı ile darp eden polislere dava açtı.


Haber/İlgi Bağlantıları; LGBT BLOK

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.