Meclis'te tanıdığım eşcinsel vekiller var! Eşcinsel kimliğini açıklayarak siyaset yapan ilk Türk olan Berlin Eyalet Meclisi milletvekili Hakan Taş, Akşam Hafta Sonu'ndan Zeynep Bakır'a konuştu...

...- Türkiye'de siyasete atılmayı düşündünüz mü hiç?

Türkiye'de siyaset yapabilmem için özellikle siyasete bakış açısının değişmesi, demokrasinin daha iyi bir şekilde işler hale gelmesi ve tabii ki her türlü ayrımcılığın ortadan kalkması gerekiyor.

- Türkiye'de eşcinsel milletvekilleri olduğunu düşünüyor musunuz?
Türkiye'de eşcinsel vekiller olduğunu sadece düşünmüyorum aynı zamanda biliyorum. Eşcinseller tüm meslek dallarında var olduklarından milletvekilleri arasında da eşcinsellerin mevcut olması oldukça doğal. Kendilerini açıklamıyor olmalarını ya da gizli yaşamayı tercih ediyor olmalarını ben ne kadar yanlış buluyor olsam da ve medeni cesaret göstermelerini talep etsem de Türkiye'de bunun kolay olmadığının bilincindeyim.
Türkiye'de gerçek anlamda bir değişim istiyorsak toplumun her kesiminde medeni cesarete, bu cesareti gösterecek insanlara tabii ki ihtiyaç var. Umuyorum ki en kısa zamanda Türkiye Büyük Millet Meclisi'ndeki eşcinsel vekiller de kendilerini gizlemeden görevlerini yerine getirebilirler.

 


Haber Bağlantıları;Tamamı - Akşam-TBMM'de eşcinsel vekiller var, biliyorum

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.