Bozkurt Nuhoğlu, Bülent Ersoy'un "Deniz Gezmiş'i tanırdım" açıklaması üzerine gazetecilere verdiği açıklamaların ardından kendisi hakkında suç duyurusunda bulunan Pembe Hayat Derneği’ne bir mektup göndererek, bütün trans camiasından özür diledi.
İstanbul - BİA Haber Merkezi
10 Ocak 2012, Salı
Bozkurt Nuhoğlu, Bülent Ersoy'un "Deniz Gezmiş'i tanırdım" demesi üzerine gazetecilere verdiği açıklamaların ardından Pembe Hayat Derneği'ne gönderdiği mektupla, başta Ersoy olmak üzere bütün trans camiasından özür diledi.
Nuhoğlu özür mektubunda Örümcek Kadının Öpücüğü filmine gönderme yaptı.
Nuhoğlu'nun mektubu şu şekilde:
"Pembe Hayat yetkililerine;
"Benim en sevdiğim filmlerden biri 'Örümcek Kadının Öpücüğü'dür. Bilenler bilir, filmin kahramanlarından biri olan devrimci karakter, bir eşcinselle aynı hücreyi paylaşır. Ve filmin yarısında yılların ezberiyle hücre arkadaşına bir devrimciye yakışmayacak şekilde davranır. Ama sonra hatasını anlar. Ben de o devrimcinin durumundayım. Filmin ilk yarısında yılların alışkanlığı ile, koşullanmışlığıyla, ezberiyle hatalı davrandım. Başta Bülent Ersoy olmak üzere, verdiğim beyanlarla hırpaladığım, kırdığım, incittiğim, üzdüğüm herkesten özür diliyorum."



Haber Bağlantıları; Tamamı Bianet

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.