Tony Montana imdb
    Aktör Anthony Rapp'ın, 1986 yılında henüz 14 yaşındayken Spacey’nin tacizine uğradığını açıklamasının ardından bir iddia da; yönetmen Tony Montana'dan geldi.


Tony Montana'ın radaronline'a yaptığı açıklamaya göre;                                    


2003 yılında Los Angeles hotspot Coronet Pub'da yeni belgeselinin düzenlemelerini yaparken, Spacy bir grup arkadaşıyla gelmiş.
"Ben bir içki almak için yerimden kalktığımda Kevin yanıma gelip kolunu omuzuma attı. Birlikte bardan çıkmayı teklif etti. Elini kasıklarıma attı ve sertçe sıktı. Elimi ittim içkimi ödedim ve ondan uzaklaştım. "

Ancak Spacey daha sonra onu tuvalete kadar takip ettiğinden olay orada kalmamış.

"Onu kapının arkasına ittim.  O sırada arkadaşlarından biri geldi ben de oğlunu eve götürmenin zamanı geldi dedim.  Daha sonra hepsi mekandan ayrıldı. "

Montana bunları Rapp’sin hikayesini okuduktan sonra anlatmaya karar vermiş.





RadarOnline

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.