Cinsel cazibenin büyük kısmı, kültürümüzde görsel ve estetik ile bağlantılıdır; bazı insanlar görme engellilerin gey olduklarını nasıl bilebildiklerini merak etmişler ve Reddit'te bir konu başlığı açılmış.

Blind gay people of Reddit, how did you know you were gay?

Bu doğuştan, veya daha sonra görme yetisini kaybeden insanları teşvik etmiş olacak ki, 6 ay önce açılan konu 5937 yorum almış.



hank_scorpio_123 "Doğuştan görme engelliyim ve fazlasıyla gayim."


RedzandBluez  "11 yada 12 yaşlarımdayken kızlar ve erkekler arasındaki farkı anlamıyordum.  Benim için herkes aynıydı ama ben erkeklere yöneldim."

"Vücüttaki uzuvların ne olduğunu bilmiyordum (göğüsler, vajina, penis vb.) ve yine de cinsiyetten etkilendim. Eşsiz durumumdan dolayı, sana gay olmanın bir tercih olmadığını söyleyebilirim. "

Sonuçta görme, beş duyunun yalnızca bir tanesidir ve tad alma, dokunma, koklama ve  işitmenin, cinsel çekimi herkes için ayındır. Peki sağır biri  veya tat alma duyusuna sahip olmayan biri heteroseksüel veya gey olduğunu nasıl biliyor?

Commanderzilyana, "Adamların sesini duyuyorum ve benim için cazip geliyor" .
"Onları fiziksel olarak zihinsel olarak göremedim fakat, nasıl göründüklerini resmedebilirim. 14 yaşıma gelinceye kadar kör değildim, ancak 18 yaşındayken eşcinsel olduğumu fark ettim "

easwaran : "Eminim ki çoğu insan (erkek ve kadın, eşcinsel ve düz), öpüşürken gözlerini kapatıyor ve seks sırasında  da ışıkları  bu  yaptıkları kültürel bir ritüel.

"Biz herşeyin görsel olduğunu düşünüyoruz, fakat aslında o esnada  düşünemediğimiz bir sürü şey oluyor."

AllHarlowsEve : "Aslında panseksüelim, ancak hem erkek hem de kadınların vücutlarına ve seslerine eşit derecede ilgi duyuyorum."

rkingett   "Bir çok sorunun cevabını blogumda  *bulabilirsiniz. Dürüst olmak gerekirse bu soru tüm yönleriyle aptalca. Sanki insanların hiç mastürbasyon yapmadığı veya cinsel hayaller kurmadığını söylemek gibi.
Ben, hangi cinsiyetten etkilendiğimi biliyordum, çünkü bir erkek vücudu, erkek sesi, erkek saçı, bende cinsel ilgi uyandıran bunlardı.Bir erkeğin sesini duyduğumda, hoşuma gitmişse ereksiyon oluyorum. Bundan başka nasıl bir açıklama yapabilirim ki size?"

*Robert Kingett , görme engelli bir gazeteci-yazar, Chicago'da yaşıyor ve blogunda, tanışma deneyimlerini yazıyor. 

Semih Şen
Madem sonuna kadar okudunuz, son olarak size; görme engelli Leonardo ve sınıf arkadaşı Gabriel'in aşkını anlatan, Bugün Eve Yalnız Dönmek İstiyorum, (Portekizce: Hoje Eu Quero Voltar Sozinho)'u önerebilirim.

Yönetmen: Daniel Ribeiro
Yıl: 2014


[youtube src="0ardyebDVYw"/]



 reddit,pinknews 

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.