Ayaklıgazete'den Sibel Savaş'ın Röpörtajı.

... Saatlerce Barbaros ile sohbet ettik. Bunun her cümlesine ne bu köşe yeter nede benim cesaretim.

Ama sohbetin orasından, burasından size tadımlık bir şeyler hazırladım..:

Buyrun..

S: Barbaros, eşcinsellere hep sorarlar ya pasif misin, aktif mi? Ne diyeceksin bu konuda? Sen hangisisin ? Ve kaç yaşında anladın eşcinsel olduğunu?

B:Böyle bir şey yok. Nasıl ki heteroseksüel insanlar hep aynı pozisyonda seks yapmıyorsa, eşcinsellerde aynı pozisyonda seks yapmıyor. Ben ama aslında pasif olmayı çok isterdim ama belki benim fizyolojik yapımdan, kimliğimden ve karakterimden aktif diye seçtiğim bütün erkekler pasif çıktı. Kimse hayatı boyunca sadece aktif veya pasif olamaz.  Sekste mutluğun formülü ise 69 artı 31- etti sana %100 lük mutluluk.

Ben 7 yaşındayken anladım eşcinsel olduğumu ve abimi ensest ilişkiye zorladım. Ufakken killing diye bir fotoroman okurduk. Killing her romanın sonunda soyunur ve romanda sadece arkadan görüntü olurdu. Sanırım ilk ona aşık oldum. Ve ben oyun oynarken hep killingin sevgilisi Diana olmak istedim. Bu böyle çocuk oyunu gibi gelişen bir olaydı. Ve o şekilde devam etti..

S: Türkiyede eşcinsellik yasak bir konu. Saklı eşcinsel çok mu?

B: İnsanların sadece %10  eşcinsel, diğer %10 u doğuştan heteroseksüel dir. Arada kalan %80 ise gösterilen, söylenen ve öğretilen ile idare edendir.Bu yüzden karanlıkta ve susarak sevişen herkes eşcinseldir. Yüzleşemez. Bir mastürbasyon aleti olarak kullanır partnerini....Tamamı>>AyaklıGazete



Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.