Aydın'ın Kuşadası İlçesi'nde bıçaklanarak öldürülen trans kadın Nükhet'in katil zanlısının 22 yaşındaki, aşçı yardımcısı Ö.O olduğu tesbit edilmiş.



 Karakolda verdiği ifadede; ""Olay gecesi Kadir K. beni eve davet etti. Evde para yüzünden aramızda tartışma çıktı ve ardından bana bıçak çekti. Bende karşı tepki gösterip, bıçağı elinden aldım. Ancak saplayıp, saplamadığımı hatırlamıyorum. Bıçağı almak isterken benim de elim
kesildi. Öldüğünü bilmiyordum. Ertesi gün haberleri okuyunca öğrendim"


Mahkeme ifadesi; ""Bıçağı tutmaya çalıştığım sırada elimden yaralandım. Boğuşma sırasında elinden bıçağı aldım ve onu göğsünden yaraladığımı hatırlıyorum. Evden çıkmaya çalışırken yine bana saldırdı, bu kez de bira şiseni kafasında kırdım ve başını duvara vurdum. Ardından da Kadir K.'yı yatakta bırakıp, cep telefonuy ile ilişki için verdiğim 70 lirayı alıp kaçtım. Sonra telefonu denize attım, öldüğünü ise gazete haberlerinden öğrendim. Çok pişmanım"




Haber başlıkları "Travestinin Katil Zanlısı Tutuklandı" ,"Öldürelen travestinin katil zanlısı yakalandı!"

Haber Bağlantıları;  http://www.haberturk.com/yasam/haber/731767-oldurelen-travestinin-katil-zanlisi-yakalandi    http://www.haberler.com/travestinin-katil-zanlisi-tutuklandi-3518872-haberi/

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.