Aras Güngör (28) kadın olarak doğdu ama kendini erkek hissediyordu. Göğüslerini kestirdi, erkek gibi yaşamaya başladı. Barış Sulu (34) erkek olarak doğdu ve bir eşcinsel. Bu iki erkek birbirleriyle tanışınca aşık oldular ve gay bir ilişki yaşamaya başladılar. Şimdi eşcinsel iki erkek olarak evlenmek istİyorlar. Ama sizin gibi, yetkililerin de kafası karıştı. İzin çıkmadı. Twitter'da 'Barış ile Aras evlenebilmeli' kampanyası bile başladı 

Erkeklik penisle kadınlık vajinayla olamaz


ARAS GÜNGÖR
Kendinizdeki farklılığı ilk ne zaman anladınız?
- Bence normaldim ancak sokağa çıktığım andan itibaren bu dediğin bana hissettirildi. Kız çocuklarıyla erkek çocuklarının farklı olduğu, dünyanın böyle bir ayrım üzerine kurulu olduğunu altı yaşımda fark ettim. Yazmayı yeni öğrenmiştim ve ilk olarak mahallemizdeki Seda Abla'ya bir mektup yazarak evlenme teklif etmiştim.
Ailenize nasıl açıldınız?
- Altı yaşımdayken anneme, "Ben aslında erkeğim" diyordum...


Hakan GENCE -Hürriyet -Tamamı >>

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.