Eşcinsel kimliğini gizlemeden Berlin Eyalet Meclisi'ne seçilen Hakan Taş, Türk hükümetinden eşcinsel hakları konusunda yapıcı adımlar atmasını istedi
Ali Ekber ERTÜRK / ANKARA
ALMANYA'da eylül ayında yapılan seçimde Berlin Eyalet Meclisi'ne girmeyi başaran Türk kökenli eşcinsel milletvekili Hakan Taş, 'Türkiye Parlamentosu'nda da eşcinsel kimliğini gizlemeden görev yapan milletvekillerini görmek istiyoruz' dedi.
Pembe Hayat Derneği'nin düzenlediği ve nefret cinayetlerinin masaya yatırıldığı konferans için Ankara'ya gelen Hakan Taş, AKŞAM'ın sorularını yanıtlarken şunları söyledi:
ÇALIŞMALARIMLA SEÇİLDİM: Ben, tüm dışlanmışların sorunlarının çözüm yeri olarak siyaseti gördüğüm için aktif siyasette yer almayı seçtim.Sol Parti'den aday oldum, ama adaylığımı eşcinsellik üzerine kurmadım. Çünkü zaten herkes eşcinsel olduğumu biliyordu. Uzmanlık alanım göçmen sorunları, uyum, katılım ve mültecilerdir. Seçmenlerim de bu çalışmalarım nedeniyle bana oy verdiler. Uygar insanlar cinsel kimliğe göre değil, kişilerin yaptıklarına bakarak kararlarını veriyorlar.

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.