Ricky Martin dün (4 Mayıs 2011) Amerika'nın en başarılı showmanlerinden Jay Leno’nun konuğu oldu ve eşcinselliğiyle ilgili samimi açıklamarda bulundu.

“Eşcinselliğin 'kötü' bir şey olduğunu sanarak gay olduğumu senlerce açıklayamadım, korktum!”

Geride bıraktığımız günlerde kendi web sitesi üzerinden cinsel tercihini hayranlarıyla paylaşan Ricky Martin, magazin gündemine uzun süre konu olmuştu. Senelerce bu duygularını bastırmaya çalıştığını itiraf eden Ricky: “İşim gereği güzel kadınları etkilemek ve onları kendime hayran bırakmak zorunda kaldım. Toplum baskısı, din, millet ne der korkusuyla çok sinmiştim. Kendimi kimliğimi sevenlerimle paylaşamamanın üzüntüsünü yaşıyordum ama artık çok mutlu ve özgürüm.”

“Aklımda bir kötülük olmadı, hep sevgi besledim böyle hissettiğim için de çok mutluyum. Ben eşcinselim ve bunun için de çok mutluyum. Hiçbir pişmanlığım yok” dedi.

'Jay Leno ile Tonight Show'da tüm samimiyetiyle soruları yanıtlayan Ricky Martin, “bu konuda hayatında mücadele veren tercihlerini yaşayamadıkları için mutsuz olan bir çok insanın olduğunu biliyorum. Umarım hayatlarını istedikleri gibi yaşayabilmeleri için onları cesaretlendiririm” şeklinde konuştu ve ardından yeni albümünün çıkış şarkısını çok özel bir performansla izleyicilerle paylaştı.







Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.